خاطرات رامونا بانو و خپل خان

خاطرات رامونا بانو و خپل خان

خاطرات رامونا بانو و خپل خان

خاطرات رامونا بانو و خپل خان

جای خالی خپل خان!!

    همیشه از حرفای کلیشه ایو تکراریو بی معنی بدم میومد. خیلی ها هم این حرفو می زنن اما از عملش عاجزن. 

   

   سوال:: چرا برای اینکه بقیه بیان به وبلاگمون سر بزنن باید بریم کامنت بذاریم که وبلاگ خوبو قشنگی داری و یا وبلاگت خیلی پر محتواس حتی بدونه اینکه لااقل دو سه خط از مطلب نوشته شده بخونیم؟ 

 

  جواب:: چون صداقت از بینمون رخت بر بسته و جایه خودشو به ... چون واسه خودمون ارزش قائل نیستیم و نمی دونیم احترام به دیگران مهمترین نتیجش احترام به خودمونه. و نمی دونیم که این طوری ارزش حرفه خودمونو پایین اوردیم.

(منظور عرایضمو می تونین از تو کامنتایه سه مطلب قبلی متوجه بشین!) 

در ضمن این حدیثه امیرلمومنینو اگر همه رعایت کنیم دنیامون خیلی قشنگتر میشه!!! 

 

    هر چه برای خود می پسندی برای دیگران هم بپسند و هر چه برای خود نمی پسندی برای دیگران هم مپسند. 

  

     

    نتیجه اخلاقی:: این یکیو می ذارم به عهده ی خودتون ولی برای اینکه جای خالی خپل خانو تو این پست حس نکنیم باید بگم خپل خان هم این حرکتو تکذیب فرمود.

نظرات 7 + ارسال نظر
میثم سه‌شنبه 14 مهر 1388 ساعت 06:13 http://beroz.rasekhblog.com

سلام
خسته نباشید .

اگر با تبادل لینک موافق هستید من را با نام " هر روز به روزیم " لینک کنید و در بخش نظرات وبلاگ به من اطلاع دهید .

این وبلاگ نو پا است ولی میانگین 4.6 بار آپدیت مفید در روز را دارد . برای حمایت از ما با تبادل لینک موافقت کنید .

منتظر حضور گرم شما هستم .

با تشکر .

http://beroz.rasekhblog.com

http://www.rasekhoon.net/weblog/beroz/index.aspx

هستی شمال سه‌شنبه 14 مهر 1388 ساعت 10:51 http://red888.blogfa.com

سلام حیف این قلم خوب نیست که ادامه اش نمیدی؟خب بیشتر بنویس
حال پسر عموی دوستم بهتره یعنی تا جایی که تو وبلاگش میخونم چون بیشتر نه میشناسمش نه اطلاع دارم ولی چند روزیه نمینویسه امیدوارم اتفاق بدی نیوفتاده باشه
راستی لینکت کردم

ممنون که خبر دادی و ممنون از این همه لطفت

تمشک وحشی چهارشنبه 15 مهر 1388 ساعت 18:45

عجب نکته ی خوبی اشاره کردی

آلاله چهارشنبه 15 مهر 1388 ساعت 23:36 http://alaleh.blogsky.com

سلام عزیزم.آره متاسفانه نصف بیشتر افرادی که بلاگ دارن اینطورین ..
بیشتر به خودشون فکر میکنن . فکر کنم میخوان آمار وبشون بره بالا
مطمئن باش هیچکی دل خوشی از اینا نداره... من که تو وبم واسه خودم مینویسم اما اگه کسی بخونه و نظرشو بده خوشحال میشم اما چه میشه کرد فک کنم ترک عادت موجب مرض است....
موفق باشی عزیزم

سلام رامونا جونننننننننننننننننن
ااین مطلبو که خوندم واقعا حرف جالبی بود فقط هی میان میگن وبلاگت قشنگه به وبلاگم سر بزن بدون اینکه مطالب رو بخونن.
وبلاگ شما رو یه دوست به من معرفی کرد به من گفت وبلاگت خوبه اما یه سری هم به وبلاگ رامونا بزن مطالبش قشنگه و حقیقته و من کنجکاو شدم وبلاگتونو ببینمو مطالبشو بخونم از لحن صمیمانه حرفاتون خوشم میاد از صداقتتون و من اهل ظاهر سازی نیستم چون خودم داستان مینویسم و اگه از یه مطلبی خوشم نیاد ببخشبد اما خیلی رک میگم اما از خاطرات شما خوشم میاد
و اگر منظور حرفتون از تبلیغ وبلاگم تو وبلاگتون بود و گفتم مطالبتون قشنگه واقعا خاطراتتون رو خوندم در مورد خریدن مانتو اآزانس شیشه ای که هزار بار نشونش داده
خلاصه چون اولین بارم بود تو وبلاگتون اومده بودم میخواستم وبلاگمو هم بهتون معرفی کنم.
موفق باشیییییییییییییییییییییییید

بازم سلام ببخشید که اینقدر با نظراتم سرتون رو درد آرودم با اجازه میخواستم وبلاگتون رو جز لینک هام کنم اگه اجازه بدید اخه از خاطراتتون خوشم اومده دلم میخواد بقیه دوستام هم با شما آشنا بشن من الان شما رو جز لینک هام میزارم بعدن که جوابمو دادید اگه خوشتون نیومد پاکش میکنم

ahmad چهارشنبه 28 بهمن 1388 ساعت 15:07 http://30lverboy.blogfa.com

سلام دوست من
وب قشنگی دارین اگه موافق هستین تبادل لینگ با من رو منو با این متن لینگ کنین:
پسر نقره ای
بعد متن مورد نظرتون رو برام بفرستید تا جبران کنم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد